سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 98/8/25 | 4:29 عصر | نویسنده : مریم علیزاده

 

آموزش خرید فالوور از سایت معتبر

امروز اینستاگرام یکی از فعال ترین شبکه های اجتماعی در ایران است که از انواع اقسام صفحات مختلف از شخصی و خبری گرفته تا فروشگاهی و شرکتی در آن فعالیت و کسب درآمد دارند.

بزرگترین نیاز این صفحات اینستاگرام خرید فالوور است، خرید فالوور اینستاگرام حساسیت بسیار بالایی دارد زیرا درصورتی که فالوور ها را از مرجعی نامعتبر تهیه کنید احتمال ریزش یعنی آنفالو شدن شما مطمئنا وجود خواهد داشت و یا فالوور های خریداری شده مخاطب واقعی شما نخواهند بود و در نهایت شما به هدف واقعی که از ساخت صفحه خود دارید و زحمات روزانه ای که برای آن میکشید نخواهید رسید.

همچنین در اکثر اوقات فالوور فیک و تقلبی به کاربران بدون اطلاع قبلی به آنها فروخته می شود و در نهایت کاربر هیچ مزیتی به جزء صرفا افزایش عدد فالوور های بدست نخواهد آورد!

پس حتما قبل از خرید فالوور از نوع آن (فیک یا واقعی بودن) اطمینان حاصل کنید (از فروشنده بپرسید) اگر فروشنده اطلاعی در این مورد به شما نداد سعی کنید به فالوور های جدید پیامی ارسال کنید و ببیند آیا پاسخ شما را میدهند یا خیر و یا اینکه صفحات آنها را بررسی کنید و ببینید آیا اخیرا فعالیتی داشته اند (پست گذاشته اند) یا نه.

همچنین از افرادی که قرار است به سمت صفحه شما جذب شوند نیز مطمئن شوید گاها برخی از فروشنده های فالوور اینستاگرام هنگام افزایش فالوور، یا فالوور خارجی به پیج اضافه میکنند و یا با اپلیکیشن های فالوور سکه ای افراد متفرقه را برای افزایش فالوور جذب میکنند که عملا این افراد هیچ علاقه ای به پیج شما نخواهند داشت و حتی اگر شما را آنفالو نکنند با اینحال مخاطب هدف شما نخواهند بود و در نهایت ارزش چندانی نخواهند داشت.

روش های استاندارد خرید فالوور

خرید فالوور باید حتما از یک منبع قابل اعتماد انجام شود، برای خرید فالوور ابتدا سعی کنید تعداد کمی سفارش دهید تا از انجام درست افزایش فالوور صفحه تان اطمینان حاصل کنید، سپس در صورتی که کار تایید شد یعنی تست هایی که بالا گفتیم را انجام دادید و مثبت بودن می توانید خرید فالوور های بیشتر داشته باشید.

اما اگر اینگونه نبود پیشنهاد میکنیم بلافاصله منبع خرید فالوور خود را تغییر دهید و از جای دیگری اقدام به خرید فالوور کنید.

معمولا افزایش فالوور در اینستاگرام با کمک ربات های مخصوصی انجام می شوند باید توجه داشته باشید که با توجه به قوانین جدید اینستاگرام حساسیت بسیار بالایی بر روی این نوع ربات ها وجود دارد که ممکن از صفحه شما را محدود کنند اما جای نگرانی ای نیست فقط دقت داشته باشید که شخصی که فالوور ها را از آن خریده اید از این موضوع آگاهی داشته باشد و سرعت ربات را به حداقل برساند تا کارهای تکراری ربات باعث حساس شدن اینستاگرام بر روی صفحه شما نشود. زیرا در این حالت صفحه شما یا اکشن بلاک خواهد شد و یا کاملا بسته خواهد شد.

خود شما نیز می توانید این مورد را رعایت کنید بدین شکل که خرید فالوور را با فاصله زمانی خاصی انجام دهید و هربار از یک موضوع برای جذب مخاطب استفاده کنید.

 

 

 




  • paper